مزایای جراحی بینی گوشتی
نوشته شده توسط : دکتر بصام

جراحی بینی گوشتی

دقت کنید که یک دکتر متخصص زیبایی باید این عمل را انجام دهد تا به هدف حودتان برسید.برخی از مزایای انجام عمل جراحی بینی توسط پزشک زیبایی بدین صورت است:

بینی زیباتر می شود
تقارن صورت بهتر خواهد شد
کیفیت زندگی و اعتماد به نفس بیشتر می شود
اگر از بینی خود ناراضی هستید و فکر میکنید که با انجام یک عمل زیبایی بینی چهره ی شما زیبا تر خواهد شد لازم است در ابتدا یک جلسه ی مشاوره با پزشک متخصص زیبایی را انجام داده و با ایشان در این رابطه مشاوره ای داشته باشید.بعد از انجام مشاوره می توانید به زودی صاحب چهره ای مطلوب تر شوید.

عمل بینی نوک پهن

همانطور که گفته شد بینی هایی با ضخامت زیاد و غضروف های کم را در اصطلاح گوشتی میگویند،در این نوع بینی عضله های ضعیف و کمی وجود دارد و بینی دارای گوشت زیادی است.
البته ضخامت پوست بینی در افراد مختلف متغیر خواهد بود و معمولا افرادی که دارای چربی زیادی در صورت هستند صاحب بینی نوک پهن خواهند بود.افراد دارای بینی های گوشتی دارای بینی های پهنی و عریضی هستند که غضروف های نوک بینی آنها از زیر پوست قابل مشاهده نیست، در بعضی مواقع حتی غضروف بینی قابل لمس نیست.

خصوصیات بینی گوشتی

ممکن است بینی علاوه بر داشتن مقداری چربی و پوست ضخیم دارای یک برامدگی استخوانی نیز باشد،درواقع به همراه داشتن آیتم های بینی گوشتی از خصوصیات جراحی بینی استخوانی نیز هست. پزشک برای ارزیابی ضخامت پوست ،با لمس پره های بینی و یا عکس برداری از سوراخ های بینی متوجه نوع بینی خواهد شد. بد نیست بدانید که تنها قسمت بینی که از دو لایه ضخامت پوست تشکیل شده است لبه پره بینی می باشد.
جراح بینی گوشتی با معاینه دقیق و لمس یا مشاهده این قسمت می تواند میزان ضخامت پوست را تشخیص و بهترین تصمیم گیری را در رابطه با جراحی زیبایی بینی بگیرد.





:: برچسب‌ها: بینی نوک پهن , جراحی بینی استخوانی , جراحی زیبایی بینی , عمل ترمیمی بینی , عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: